środa, 20 marca 2013

Rozdział 36 .. 11. Sierpnia. 2012 rok.


W końcu już zdrowa . No może jeszcze trochę kaszle . Ale to tylko to .  Hmm .
Co by tu dziś porobić ? Na początku wezmę długą kąpiel . Oj tego mi potrzeba .
Weszłam do łazienki i do wanny napuściłam ciepłej wody. Po chwili już w niej leżałam . Relaks. He he . Oj masaż by mi się jeszcze przydał. Kosmetyczka i inne takie potrzebne osoby . He he . Usłyszałam mój dzwoniący telefon . Szybko wyskoczyłam , owinęłam się ręcznikiem i pobiegłam po mój sprzęt . 
Nie spojrzałam na wyświetlacz tylko od razu odebrałam .

* Rozmowa Weroniki z Niallem *
- halo .

- no hej kochanie .
- hej misiek .
- jest taka sprawa .
- wal prosto z mostu .
- o 16 podjedziemy po ciebie i dziewczyny .
- ale gdzie będziemy jechać ?
- na gale . Stroje wieczorowe . Bądźcie gotowe . Muszę kończyć . Pa . Kocham cięęę.
- pa . Też cię kocham . 

To mam 5 godzin . Poszłam do łazienki , dokładnie się wytarłam i ubrałam to ;  http://stylistki.pl/cfgfgh-261829/ . Rozczesałam włosy i poszłam obudzić dziewczyny . 

- wstawaj ! Za 5 minut u mnie . - krzyknęłam do Natalii , a później to samo do Moniki
 i wróciłam do siebie . Zajęło im to z 10 minut . 

- czemu nas tak rano budziłaś ? - spytała Natalia .
- o 16 przyjadą po nas chłopacy . Jedziemy na galę więc pod prysznice i za 15 minut w salonie . - powiedziałam , a dziewczyny w mgnieniu oka poleciały do łazienek . Ja powoli zeszłam na dół zrobić sobie i im śniadanie . Wyjęłam wszystkie składniki do naleśników , wymieszałam i piekłam na patelni . 
- w co się ubieracie ? - spytałam się moich przyjaciółek przy jedzeniu .
- zobaczysz . - puściła mi oczko Monia . Ciekawe w co Ja się ubiorę . Hmm .
My to się szykujemy ponad 4 godziny . Hee. Szybko poszłyśmy do swoich pokoi poszukać ubrań w które się ubierzemy .
Wybrałam to ; http://stylistki.pl/na-gale-2-192813/ .
 Natalia to ; http://stylistki.pl/na-gale-233292/.
A Monika to ;  http://stylistki.pl/na-gale-196708/ . 

Wszystkie zeszłyśmy się u mnie i robiłyśmy się nawzajem na bóstwo. Cały makijaż , włosy , paznokcie zajęły nam prawie 4 godziny . I jeszcze wciśnięcie się w kiecki , dobranie biżuterii i takie tam . Byłyśmy gotowe o 15.40. Zeszłyśmy jeszcze coś zjeść . Poprawiłyśmy lekko makijaże i czekałyśmy na chłopców . Po paru minutach rozległ się dzwonek do drzwi . Szybko zabrałyśmy torebki i wyszłyśmy . Przed drzwiami stał Niall , Harry i Zayn , a za nimi limuzyna . Biała limuzyna . WOW . Jak to chłopcy , na początku buziak i słówka że jesteśmy śliczne i takie tam gadanie . Wszyscy Wsiedliśmy do autka i ruszyliśmy .
Usiadłam pomiędzy Niallem w którego się wtuliłam , a Louisem z którym gadałam.
W 30 minut dojechaliśmy na miejsce . Jakiś pan otworzył nam drzwi . A bym zapomniała . Z Liamem była Danielle , a Lou był sam . Szliśmy po czerwonym dywanie , trochę się stresowałam i Niall to zauważył . 

- aparaty cię nie zjedzą . - wyszeptał mi do ucha . Na początku zdjęcia robili nam wszystkim , a później tylko chłopcom . Udzielili też kilku ,  krótkich wywiadów . I w końcu idą w naszą stronę .
- no w końcu . - powiedziałam i przytuliłam się do Nialla . 
-chodź do środka . - odpowiedział i pocałował mnie w czoło . - musimy wam przedstawić parę osób . 
Weszliśmy do dużej sali . Podeszliśmy do grupki osób .
- Siemka. To Bruno , Rihanna , Selena, Miley , Justin i ... Taylor . - powiedział Harry ,
 a na imię Taylor się skrzywił. - to Natalia , Monika i Weronika . 

Cały czas pokazywał po kolei na każdego . Fajni ludzie oprócz tej deskowatej Taylor.
 Była trochę zazdrosna , gdy zobaczyła jak Hazza całuje Monikę tak namiętnie . He he .
Po 20 minutach usiedliśmy na miejsca , bo zaczynało się wręczanie nagród i różne występy . Nasi chłopcy dostali aż 3 nagrody. Jako najlepszy brytyjski album < Up All Night >  , najlepszy brytyjski singiel < One Thing >  i najlepsza brytyjska sztuka muzyki .
Sama tego ostatniego za bardzo nie rozumiem .
Zaśpiewali 5 piosenek ;
1.What Makes You Beautiful .
2. Up All Night .
3. Moments .
4. Live While We're Young .
5. One Thing. ; PP
Cały czas patrzyli na nas . 

Oczywiście jedną nagrodę popsuli od razu . He he . Wystąpiło jeszcze parę sławnych gwiazd i teraz taka mała imprezka . He he . Coś tam podjedliśmy ze stołów z żarciem .
A potem chłopcy musieli na chwilę iść do Paula , a Danielle poszła do swojej znajomej . Więc zostałyśmy same w trzy .

- patrzcie kto tam jest . - powiedziała Monika i wskazała ruchem głowy na trzech chłopaków z The Wanted . A dokładniej Maxa , Toma i Nathana . 
- co takie piękne trzy dziewczyny robią same ? - spytał Tom . 
- a jakoś tak wyszło . - odpowiedziała zestresowana Monika .
- Możemy poprosić o zdjęcie z wami ? - spytałam .
- to raczej my powinniśmy prosić o zdjęcie z wami . - odpowiedział Nat i się do mnie uśmiechnął . Parę szybkich zdjęć z łapy i gotowe .
- no wiecie dziewczynki , może wyskoczymy na tyły lub pojedziemy do hotelu .
Jedna wspólna noc nie zaszkodzi . - powiedział Max i zaczął mnie dotykać . 

- zostaw mnie . - powiedziałam i się odsunęłam . 
- hej kochanie . - powiedział Niall i mnie przytulił , to samo zrobił Zayn z Natalią i Harry z Moniką . 
- jakiś problem ? - spytał Zayn chłopaków z TW. 
- tak brzydalu . Te dziewczynki będą nasze . - powiedział Max i wskazał na mnie , Monię i Natkę . 
- po moim trupie . - wysyczał przez zęby Harry .  
- weź tą twoją brzydką mordę , bo mi oczy psujesz . - powiedział Zayn . 
- zamknij ryja. - powiedział Max. Wyszeptałam Horanowi mój plan . 
- no dobra . Pójdziemy z wami . - powiedziałam do chłopaków z TW . Złapałam Nata pod rękę i kawałek przeszliśmy razem z Maxem , Tomem i dziewczynami . - a teraz spier***** mi z oczu , bo zabije was obcasem . 
- ale tak pięknie się układało . - powiedział Tom .
- w snach . - odpowiedziała Monika i poszłyśmy do naszych kochanych chłopców z 1D.
Po całusku dla każdego i jedziemy do domciu . Wsiedliśmy do limuzyny i w drogę . Wypiliśmy z 2 szampany . Ale Ja oczywiście tak tradycyjnie jedną lampkę czy jak to tam się nazywa . Obiecałam Niallerowi . Namiętny buziak z blondynem na pożegnanie , a z resztą w policzek i do domu . Pomagałam wejść dziewczynom , bo one wypiły trochę więcej .
Mówiąc trochę to pół butelki na łeb . He he . Zaprowadziłam je jeszcze do pokoju i położyłam na łóżkach . Później poszłam do siebie , szybko się umyłam , wskoczyłam w dużą koszulkę Nialla i poszłam spać .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pisane na szybko ; /
Przepraszam za błędy i inne takie nie dociągnięcia .
Jakieś pytania ?? Pisać w komentarzach .
A The Wanted może się jeszcze kiedyś pojawić . Na pewno pojawi się Nathan ; PP
Nie jestem ich wielką fanką , a nawet fanką , ale tak mi wpadło do główki z tym pomysłem.
; PPP
Pozdrawiam i całuję ; ***
Nana <333 ; PPPPPPPP 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz