środa, 30 stycznia 2013

Rozdział 4 . 04. Lipiec. 2012 rok


Coś mnie obudziło Jakieś śmiechy . To pewnie dziewczyny. Ale słyszę także męskie głosy . Wstaję i po długim zastanawianiu się w co się ubrać wybrałam tohttp://stylistki.pl/morsko-24847/ . Włosy wyprostowałam prostownicą o lekko się pomalowałam . 
-O nasz śpioch już wstał – powiedziała Monia gdy schodziłam ze schodów-Siadaj . Zrobiłam śniadanie. Ale my już jedliśmy .
-Chyba jadłyśmy . – Poprawiłam ją .
-Cześć- W tej chwili krzyknęli chłopcy z 1D
-Hej. Co wy tu robicie ? – Spytałam ze zdziwieniem .
-Myślałem że się ucieszysz i nas przytulisz. – Powiedział Niall i zrobił smutną minę szczeniaczka .
- Cieszę się – podeszłam do każdego chłopak i go przytuliłam- A teraz idę coś zjeść , bo zaraz umrę z głodu . -powiedziałam i poszłam do kuchni szybko zjeść jajecznicę . Gdy zjadłam poszłam do chłopaków i dziewczyn .
- Mamy propozycję – Powiedział Daddy
- Co tam Liam ? – spytała Natka . Która była bardzo cicha przy chłopcach.
- Idziemy dziś na imprezkę i liczymy na wasze towarzystwo – Uśmiechnął się Zay .
-Z chęcią – Powiedziałam za dziewczyny . – A o której ?
- O 20 pasuje ? – Spytał słodki Horanek .
-Pasi . – Przytaknęła Monika .
-To po was wpadniemy . A teraz musimy jechać i załatwić kilka spraw. – Mówił Harry , a my tylko przytaknęłyśmy . A gdy już wychodzili powiedziałam .
-Przyjedzcie o 18. Posiedzimy i się pośmiejemy. – Chłopacy popatrzyli się na siebie pokiwali głowami że się zgadzają , przytulili nas i pojechali. Ja pobiegłam na górę poszukać czegoś odpowiedniego na imprezkę . O znalazłam to będzie odpowiednie 

http://stylistki.pl/imprezowe-146686/ dziewczyny ubrały się tak : Monika http://stylistki.pl/nice-girl-115895/ , a Natalia tak http://stylistki.pl/na-dyskoteke-159913/ . Jeszcze tylko włosy i makijaż . Ja robiłam makijaż , a Natalia włosy . Ubierane skączone. Ufff . Jeszcze coś przegryzłyśmy i Dziewczyny poszły do swoich pokoi i ja też  więc mam trochę czasu na pomyślenie o wszystkim . Niall, Niall, Niall . Mózgu ogarnij się . Przecież on jest gwiazdą , a ja zwykłą osóbką . Lecz czuję do niego coś więcej niż do reszty. Gdy mnie przytula to chcę z niego ściągnąć te ubrania , ale się powstrzymuje. I tego jego niebieskie oczy . O mom . Zaraz odjadę do wariatkowa. hehe . Czy to miłość ?? Okaże się . Kto mi przerywa myślenie .
- Kochana już 17.30. Nie rozmyślaj się tak. – Powiedziała Monika i poszła po Natalię .
Ja w tym czasie wzięłam laptopa i weszłam na fb i tt . Dodałam wpisy ” Dziś z Wami.!! Już nie mogę się doczekać kochani. ” . I przyszły dziewczyny na małe plotki o chłopakach .
- Widzę że ci się Niall podoba . – Powiedziała Monia i zaczęła się śmiać .
- A tobie Harry , kochanie . Szczęścia życzę – Odszczekałam .
-Dziękuje i nawzajem . – Oj ta Monika mam ją chęć czasem zabić.
- Natalia, a tobie jak się z Zayem układa ?- Zapytała Monia i wybuchła śmiechem .
-Czy ty musisz być taka dla nas wredna ? – Spytała 18-latka. (Natalia)
- Zawsze do usług. – Uśmiechnęła się Monia.
I tak sobie gadałyśmy i gadałyśmy aż w końcu zadzwonił dzwonek .
- Ja otworzę  !- Powiedziałam . I pobiegłam do drzwi . A tam stała cała piątka 1D .
Przywitałam ich . Niall był na końcu , przytuliłam go mocno . I nawet nie zauważyłam że przytulamy się już z 5 minut.
- Eee ,  wy miśki. Co tak tam długo się przytulacie ? – Spytał żartobliwie Zay .
- A co zabronisz starszy bracie ? – Mówiłam
- Od kiedy jesteśmy rodziną ? – Był zaskoczony.
- Od wczoraj – I puściłam mu oczko . Pooglądaliśmy tv i zjedliśmy trochę . Do Liama ktoś zadzwonił.
- Jedziemy już. Chodzie .- Oznajmił nam . Wyszliśmy przed dom , a tam ……. LIMUZYNA – To dla nas ? – Spytałam Liama .
- No a jak . – odpowiedział .Wsiedliśmy do naszego autka .. Oczywiście Niall siedział koło mnie . Nie obyło się bez szampana i innych alkoholów . W końcu dojechaliśmy . Weszliśmy do klubu i kierowaliśmy się do boksu . Boks to takie coś ja zamknięty pokój . Ale ściany były z lustra weneckiego. My widzimy co się za nim dzieje . Ale nikt nie widzi nas i nie słyszy . Tam trochę wypiliśmy i poszliśmy tańczyć . Na początku były szybkie które zatańczyłam po kolei z Liamem , Louisem , Harrym , Zayem i Niallem . Najlepsze ciacho na koniec. Z Niallem tańczyłam jeszcze parę szybkich , a tu wolny. Horan chwycił mnie w talli i przyciągnął do siebie, a ja rękoma objęłam jego szyję .
- Pięknie wyglądasz księżniczko – Wyszeptał mi do ucha .
-Dziękuje .Ty też księciu – Powtórzyłam gest i pocałowałam go w policzek .
Po paru piosenkach poszliśmy do boksu do reszty .
-Idzie ktoś się ze mną przewietrzyć ? – Spytałam po kilku minutach .
-Ja mogę iść – Powiedział blondasek .
- Ty nie możesz , ty Chcesz – Zaśmiał się Louis .
- Spadaj Lou . – krzyknął i zwrócił się do mnie- Chodź .
-Nie wracajcie za wcześnie !- Krzyknął Zay
Niebieskooki złapał mnie za rękę i poszliśmy .
- To gdzie idziemy aniołku ? Może być park .? – Spytał mnie słodko .
- Aniołku ? Łał . Ładnie, ładnie. Nie spodziewałam się . – Mówiłam do niego .
-Ej no . Foch. Przeproś.  – I zrobił smutną minkę .
-Może być tak ? – Spytałam i pocałowałam go w policzek .
- mmm. Wolałbym tu  – I pokazał palcem na usta.  I pocałowałam jego miękkie usta.
- Jak tak będą wyglądać przeprosiny , to ja będę się cały czas obrażał . – Uciszyłam jego gadanie następnym pocałunkiem . Usiedliśmy na ławce i rozmawialiśmy .
-Mogę ci się do czegoś przyznać ? – Spytał . A godzina była już 23.50.
-Wal prosto z mostu. – Powiedziałam i zaczęłam się trzęść z zimna . On to zauważył. Zdjął swoją bluzę i założył na moje ramiona. Jak ona ładnie pachnie .
-No więc….. Cholernie mi się podobasz . Kocham cię Weronika. Naprawdę . Nigdy czegoś takiego nie czułem , jak teraz do ciebie. Tak mnie przyciągasz. – Mówił zdenerwowany.
Ja siedziałam jak wryta i nic nie mówiłam .
- Wiedziałem że zrobię z siebie idiotę . Poco to mówiłem . – gadał ze smutkiem .
-Ciii. – Powiedziałam i go pocałowałam . A na zegarze 23.59 . Jak on namiętnie całuje . Czuję to . ! Ja go kocham. Na zawsze. 4-ever .
——————————————————————————————————————————
Chcę przeprosić za błędy . Które mogą się tam gdzieś pojawić.
I chcę Pozdrowić moich kochanych przyjaciół
Monikę , Natalię , Weronikę , Kasię, Kaśkę , Agatę , Kingę , Martę , Karolinę , Łukasza , Kubę , Patryka , Przemka, Mateuszów  i wielu , wielu innych . Forever kochani !! Forever .
Całuję .
Wercia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz