środa, 30 stycznia 2013

Rozdział 11 . 11. Lipiec. 2012 rok.


Ale jasność …. pomyślała obudzona przez słońce. Zdziwiła się gdy obok siebie nie zauważyła swojego głodomora . Wstałam i zaczęłam rozglądać się . Siedział przy basenie myśląc . Postanowiłam zrobić mu małą niespodziankę i go trochę zmoczyć . Zajrzałam do szafy i wyciągnęłam strój kąpielowy który wyglądał tak :  http://stylistki.pl/przedmioty/stroj-kpielowy-15901/ . Wyszłam po cichutku balonowymi drzwiami , podeszłam do niego ,całując w policzek , wepchnęłam go do wody. Niall był mile zaskoczony , podpłynął do mnie .
- podaj mi rękę . Chcę wyjść – powiedział . Podałam mu rękę , a on pociągnął mnie do siebie i wylądowałam w wodzie razem z nim . Zaczęłam wygłupiać się z nim w wodzie . Po kilkunastu minutach , Niall oznajmił mi że jest głodny. ( a kiedy on nie jest ; >> )
Wyszliśmy z wody , Niall narzucił na mnie ręcznik , aby mnie wytrzeć . Łapiąc mnie za rękę poszliśmy do domu zrobić sobie pyszne śniadanie .
- Co dziś porobimy ? – Spytał Niall gdy kończył jeść .
-Dawno nie byliśmy na spacerku i na imprezie . –  powiedziałam słodko .
-To spacer , a później imprezka  . – Powiedział ucieszony .
-no ok .
- Wszystko dla mojej księżniczki .- powiedział słodko całując mnie w policzek . A na mojej twarzy pojawił się ogromny banan , którego Niall by z chęcią zjadł .
Mój niebieskooki blondyn poszedł się przebrać , a ja w tym czasie posprzątałam po śniadaniu . Po sprzątnięciu poszłam się ubrać w to –> http://stylistki.pl/codzienna-3-241900/ Gdy wyszłam z pokoju Niall już na mnie czekał .
- Pięknie wyglądasz Kochanie . – powiedział przystojny Niall.
- Dziękuje. ; ** Przy Tobie zawsze wyglądam pięknie- odrzekłam słodko . Niall chwycił mnie za rękę i poszliśmy w stronę parku. Gdy tak szliśmy rozmawiając , zauważyłam że jakiś nieznajomy obserwuje nas , a nawet zaczyna za nami iść . Zaniepokojona  wtuliłam się w Nialla . Czując że coś nam grozi . Po paru minutach poczułam jak ktoś mnie złapał za bluzkę i zaczął szarpać . Nie wiedział co się dzieję i zaczęłam krzyczeć . Nim się obejrzałam Niall zaczął bić się z nieznajomym . Jedna kobieta zauważając to , zadzwoniła po policję . Podeszła do mnie i zapytała czy nic mi się nie stało . W tym czasie przyjechała policja i odciągnęła nieznajomego od Nialla , przy czym zakładając mu kajdanki . Drugi z policjantów zaczął pytać co się stało .Opowiadając policjantowi całą historię , kobieta która stała obok mnie , poszła pomóc Niallowi . Policjant oznajmił że musimy jechać na posterunek złożyć zeznania. Po paru minutach byliśmy na miejscu . Nialla zabrano do pielęgniarki , aby opatrzyć jego rany . Ja w tym czasie poszłam porozmawiać z policjantem . Mój Irlandczyk zaraz do mnie wrócił z zabandażowaną  ręką i plastrem na lewej brwi .Po godzinie mogliśmy wrócić do domu .
Postanowiliśmy wrócić taksówką do domu. W domu podziękowałam Niallowi że mnie uratował . Mieliśmy na ten dzień za dużo wrażeń ,więc poszliśmy się wykąpać i położyć się do łóżka . Zaczęliśmy się całować , przytulać , pieścić i tym podobne… I tak spędziliśmy miłą noc.
—————————————————————————————————————————
W następnym rozdziale pojawi się nowa postać :
Victoria Nicols – Lat 18 . Mieszka w Londynie , a w Paryżu jest na wakacjach .
Poznamy się na imprezie . A resztę dowiedzie się w trakcie.
Pozdrowienia dla wszystkich czytających tego bloga xDDDI Dla Kaśki za pomoc !!
Wercia ; ****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz