czwartek, 31 stycznia 2013

Rozdział 12 . 12 Lipiec 2012 rok .

Ooo jak miło ;p - A kto to ,  kto to mnie tak całuje ? - przebudzona z pięknego snu , pytam . 
- Wstawaj skarbie ;*powiedział słodko mój Niall . 
- Która godzina ? - zapytałam , otwierając oczy .
- Już po 10 śpiochu ! - powiedział Niallek .
 - Co dziś robimy misiek ? - zapytałam przekręcając się na drugi bok .
- A co moja księżniczka chce robić , z misiem ? ;p - powiedział , całując mnie po szyi . 
- A nie wiem , wymyśli się coś zaraz po smacznym śniadaniu które mi zrobisz  ! ; p - powiedziałam 
- Ojj leniuchu xD . - powiedział Niall , wychodząc z pokoju . 
Wstałam , poszła do łazienki trochę się obmyć , ubrać , wyczesać itp . 
Gdy wyszłam , Niall czekał już z śniadaniem , przygotował tosty i soczek ;pp
- pięknie dziś wyglądasz - powiedział słodko Haronek . 
A miałam na sobie to : http://stylistki.pl/na-spotkanie-230188/ . 
- Dziękuję kochanie ! ;p - odpowiedziałam siadając przy stole .
Niall podał do stołu wszystko co potrzebne do śniadania , i zaczęliśmy jeść ;p 
Karmił mnie ;> tak słodko wtedy wyglądał . ;**
Gdy zjedliśmy , zaczęłam sprzątać , i zmywać naczynia , a Niallek podszedł do mnie od tyłu , przytulił i zaczął całować po uchu , szyi ;p 
- pięknie pachniesz kochanie ;* - powiedział słodko do mnie .
- ojj , dziękuję ;p  - odpowiedziałam z bananem na twarzy . 
Gdy już było wszystko posprzątane , poszłam do salonu usiąść na kanapie i odpocząć . 
Niallek przyszłam do mnie , usiadł koło mnie i objął mnie i tak siedzieliśmy gadaliśmy , śmieliśmy się  . Aż Niall wstał , wziął laptopa , wszedł na skype i akurat byli tamci wariaci z Londynu ; p. 
Zadzwoniliśmy do nich , wszyscy się pchali do tej kamerki . Głuptasy moje kochane ;pp . Kocham ich zryte banie <3 .Gadaliśmy z nimi ponad 2 godziny ;pp . 
Gdy skończyliśmy rozmowę , Niall powiedział że idziemy zwiedzać Paryż . 
Gdy wyszliśmy z domu i szliśmy chodnikiem , w kiosku niedaleko , zauważyłam że jest gazeta a na okładce Niall ;p nie wiedziałam o co chodzi , aż powiedziałam to Niallowi xD .
Niall był zdziwiony , tak samo jak ja xD . Kupiliśmy gazetę , i Niall zaczął czytać , i pisało o tym wczorajszym napadzie ; p. Piszą że to był zamach na Nialla Horona i jego dziewczynę ,ponieważ jadna z jego fanek była zazdrosna o to że ma dziewczynę , i wynajęła jakiegoś kolesia aby mnie porwał i przytrzymał  . Zauważyłam że Niall był zły ; - Nie przejmuj się tym kochanie ;* - powiedział do mnie Niall .
- Boję się ;c - powiedziałam smutnym głosem 
 - Dobra zapomnijmy o tym idziemy , mam dla Ciebie niespodziankę - powiedział z lekkim uśmiechem na twarzy .
- A gdzie jedziemy ; p - spytałam .
- Do Disneylandu ! . - powiedział .
- Gdzie ?. 
- Do raju kochanie ;p . 
Zaśmiałam się trochę i tylko obserwowałam tylko zachowanie Nialla ;p 
Gdy dojechaliśmy , Niall wyjął aparat  i zaczął robić zdjęcia xD . oglądaliśmy duże Myszka Miki , itp , postacie ; p . Ha ha ha świetnie się bawiłam z nim ; p may dużo zdjęć , i dużo wspomnień ; pp 
Mam zdjęcia więc kilka wam pokaże ; p. 


O była tam świetna zabawa ;p . Bardzo mi się podobało ; p
- Dziękuję Ci za to że pokazałeś mi takie piękne miejsce ;*. - powiedziałam do Nialla gdy już wracaliśmy . 
- Piękne miejsce , dla pięknej dziewczyny ;p 
Gdy weszliśmy do domu była już godzina 20;00 . 
- Ale zgłodniałem ;* - powiedział Niall , wchodząc do kuchni . 
- No dziwię się że tak długo nie jadłeś .;p - odpowiedziałam 
Zaczęliśmy razem przygotowywać kolację ; p , zjedliśmy . Niall zaczął zmywać , a ja poszłam się wykąpać .
Położyłam się , a za parę minut Niall przyszedł do mnie , wykąpany ;p
Szybkoo wskoczył do mnie pod kołdrę , przyciągnął do siebie , mocno przytulił , ucałował i usnęłam nie wiem kiedy , i o której xD . Czułam się taka szczęśliwa., jak nigdy ;p . Kocham go na zawsze ; p 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Proszę o ładne komenciki xD 
Przepraszam za błędy ;p
Werciaa ;** . 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz