poniedziałek, 13 stycznia 2014

Rozdział 94. 28. Czerwca 2013 rok.


                                       Miłego Czytania <333

- Weronika. Weronika. Weronika. - powtarzał Niall.

- co? - Cicho wyszeptałam.
- wstawaj. Za godzinę musisz być w szkole. - powiedział. Powoli wstałam i udałam się do łazienki. Wzięłam prysznic i owinięta w ręcznik, skierowałam się do garderoby, gdzie wybrałam te ubrania: http://stylistki.pl/hmmmmm-393674/ . Włosy kilka razy przeczesałam i wyprostowałam. ^^
wzięłam torebkę, do której spakowałam kilka potrzebnych rzeczy i zeszłam na dół, gdzie czekało już na mnie śniadanie. :D omomom. Pychotka. xd
dostałam sms-a więc wyjęłam telefon i odpisałam na wiadomość xd

Od Nicol :*

Hej. O której będziesz? xx

Do Nicol :*

Siemka. To zależy czy Niall mnie podwiezie czy nie xd xx

- zawiozę cię. - wyszeptał do mojego ucha. Zlękłam się..

- nie ładnie Horan.. Nie ładnie. Nie uczono, że cudzych wiadomości się nie czyta? - zapytałam.
- Nieee. - odpowiedział.
- to kiedyś nauczę cię ręcznie. - Uśmiechnęłam się i po założeniu butów, udałam się do samochodu. :)
Horan długo nie przychodził, więc wyjęłam telefon i do niego zadzwoniłam.

*rozmowa Weroniki z Niallem*

- przyjdziesz w końcu ?
- jak przeprosisz.
- Przepraszam.
- dobra już idę.

Schowałam telefon, patrzę, a Niall siedzi koło mnie. xd

- dziecko.. - wyszeptałam pod nosem.
- tu buziak. - powiedział pokazując na policzek. XD szybko przyłożyłam do niego usta i lekko przygryzłam, na co chłopak aż zapiszczał. xd
Cicho się zaśmiałam.
- niegrzeczna dziewczynka!- krzyknął, na co pokazałam mu język xd chłopak popatrzył mi w oczy i czule pocałował.
- ruszaj, bo się spóźnię. - powiedziałam.. Te motylki w brzuchu *-*

*15 minut później*

- papa wrócę z Nicolą. - krzyknęłam z oddala do Horana i pomachałam mu. Skierowałam się do mojej przyjaciółki, która stała niedaleko. :)
- hej! - krzyknęła i na przywitanie mnie przytuliła.
- no to idziemy? - zapytałam.
- idziemy! - odpowiedziała uśmiechnięta Nicol. Weszłyśmy do budynku i skierowałyśmy się na sale, gdzie przemówi dyrektor i takie tam same brednie xd

*2 godziny później*

- uuuu niezłe mam świadectwo. - powiedziałam, naśladując jedną głupią laskę z mojej klasy xd
- Hahaha. - zaczął śmiać się Damian.
- a ty jaką masz średnią? - zapytała Nicol.
- 4.0 . Jak dla mnie to dobra.- odpowiedziałam.
- ja mam 3.0 i dla mnie ona jest PERFECT! - powiedział Damian. XD
- Hahaha xd to ja jestem kujonką. 5.0 - powiedziała Nicol. XD
- gratki. - krzyknęłam. - proponuje zabrać rzeczy i iść to opić sokiem pomarańczowym.
Oczywiście Nicola i Damian się zgodzili, więc wzięłam wszystkie rzeczy z szafki i razem z resztą odnieśliśmy klucze do dyrekcji. Koniec szkoły :D koniec!
- no to zdrówko!- krzyknęłam pijąc sok pomarańczowy. XD
Po 15 minutach, każde z nas rozeszło się w inną stronę.. Szkoda.. Będę tęsknić..

*3 godziny później*

- Niall! Gdzie mnie prowadzisz? - krzyknęłam ciekawsko XD
- chwileczkę. - wyszeptał i po chwili zdjął mi chustę z oczu.
- na serio? - zapytałam. Przed moimi oczami ukazał się piękny widok. XD
Czyli widok z mostu. Tak to takie romantyczne. Heh.
- popatrz tam. - Niall wskazał na niebo. Leciał tam samolot, którego dym zaczął układać się w napis "I LOVE YOU".
- Niall..- wyszeptałam, przytulając się do niego.
- spójrz w dół. - powiedział. Spojrzałam. Tam natomiast był napis na wodzie.. "Weronika+Niall=Love Forever"
Rozpłakałam się.. Moi rodzice też mówili, że ich miłość będzie trwać wiecznie.. Wcale tak się było.. Ale mam nadzieję, że my przetrwamy mimo wszystko..
--------------------------------------------------------------------------------
 XD hahahaha xd rozdział jest XD
Pozdrawiam xd
mój instagram xd - 
http://instagram.com/nika_horan69
Wpadać xd heh <3
A tuu takie zdjęcie dla Was :D <3



< PS. Wiem że jestem brzydka xd a prawie mnie nie widać xd  >
A i spodziewajcie się w tym tygodniu jeszcze 2 rozdziałów :D / Nika <33 

2 komentarze:

  1. Śliczna *---* rozdział po prostu boski <33 nie mogę się doczekać nn :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka ty ślicznaa♥♥♥
    świetny ;)

    OdpowiedzUsuń