poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Rozdział 48 . 23 Sierpnia 2012 rok.

 - aaaa . - ziewnęłam i się przeciągnęłam . Nie chce mi się dzisiaj nigdzie iść  , a nawet nie chce mi się wstawać z łóżka . Ale siła wyższa .
- oprowadzisz mnie po Londynie ? Proszę . - gadała cały czas Kaśka .
- później . Teraz mi się chce spać . - powiedziałam .
- to o której ? - zapytała .
- o 12 może być ? - powiedziałam .
- tylko że już jest 12.46 . - powiedziała .
- dobra . Idę się ubrać . Zrób mi kanapkę . - poprosiłam .
- dobra . Ale szybko się ruszaj . - krzyknęła .
Zeszłam z łóżka i podeszłam do szafy , z której wyciągnęłam to ; http://stylistki.pl/41--266898/ .
W łazience się przebrałam , wyczesałam i umalowałam . Zjechałam ze schodów i już byłam na dole .
- gdzie te kanapki ? - zapytałam .
- w salonie na stole . - odpowiedziała Kaśka . Szybko je wszamałam i byłam gotowa do wyjścia . Zaprowadziłam moją sis gdzie się tylko dało . Trochę nam zeszło . O 15 byłyśmy w milkshake city . Zamówiłyśmy po shake . Pychotka . Kocham jeeeee . Nie wiedziałyśmy już , gdzie mamy iść , więc zadzwoniłam do Zayna czy chłopacy są w domu , czy na próbie .

* rozmowa Weroniki z Zaynem . *
- Siema malik .
- Siemka mała .
- jesteście w domu ?
- będziemy o 17 , a co tam ?
- bo z Kaśką na mieście jesteśmy i chciałyśmy do was wpaść .
- idźcie do nas do domu . W tej doniczce , obok drzwi jest klucz .
- co jest taki ten duży kwiat ?
- tak, tak .
- Spoczko . Tylko nic nie mów chłopakom .
- Ok . Paaaaa .
- Paaaa .

-idziemy . - powiedziałam do Kaśki i schowałam telefon do kieszeni .
- a może zrobimy coś do jedzenia dla tych wariatów ?- zapytała .
- dobry pomysł siostro . - odpowiedziałam i w jakieś 10 minut byłyśmy pod drzwiami domu .
Po paru minutach znalazłam w końcu ten klucz . Otworzyłam drzwi i weszłyśmy do środka .
Od razu pobiegłyśmy do kuchni i zaczęłyśmy przyrządzać zapiekankę makaronową .
- ktoś włamał nam się do domu ! - darł się Liam .
- niespodzianka ! - krzyknęłam z Kaśką .
- a wy co tu robicie ? - zapytał się Niall .
- myślałam że będziecie się cieszyć . Ale jak nie , to zabieramy zapiekankę i idziemy do domu . - powiedziałam .
- nie ! Nigdzie nie idziecie. Jestem taki głodny ! - krzyknął Nialler , a wszyscy zaczęli się śmiać . Po około 30 minutach , gdy już wszystko zjedliśmy i przyjechały ; Monika , Natalia i Danielle tak nam się nudziło, że postanowiliśmy pograć w grę . Dobieramy się w pary , a żeby było sprawiedliwie , to chłopacy losowali sobie dziewczyny .
- wypadła mi Natalia . - powiedział Niall .
- Danielle ! - krzyknął Louis .
- Monika ! - krzyknął Liam .
- Kaśka . - powiedział Hazza .
- Wercia , kochanie ty moje ! - powiedział Zayn . Ha ha . To każdy parę już ma . Teraz losujemy karteczki z piosenką i włączamy na tv . Jedna osoba śpiewa , a druga tańczy .
- mamy rihanna-man down - powiedziała Monika i zaprezentowali się . Liam śpiewał , a Monia tańczyła . Zdobyli 78 punktów na 100. Można zdobyć maksymalnie 50 za śpiew i 50 za taniec . Teraz losowała Natalia .
- Justin Bieber- boyfriend - powiedziała . Horan cieszył się jak głupi . Natalia za taniec zdobyła 45 , a Niall za śpiewanie 40. To razem mają 85 punktów .
- Ten Mors- Dance With Me Tonight- powiedziała Danielle . Za taniec zdobyła 45 punktów , a Louis za śpiew dostał 49 . Razem 94 punkty .
- Katy Parry - Last Friday Night- powiedziała Kaśka . Musiała tańczyć , bo Harry się uparł , że chce śpiewać . On zdobył 49 punktów , a Kaśka 20. Razem 69 punktów . I wszyscy zaczęli się śmiać .
69~Hazza czuwa .
- no i my na koniec . - westchnęłam i wyciągnęłam ostatnią karteczkę . - Selena Gomez - Love You Like A Love Song .
- tańcze ! - krzyknął Zayn .
- mi pasi . - powiedziałam i zaczęliśmy .
* Gdy ukazały się punkty*
- jak to 100 punktów ? - zapytał Louis .
- no wiesz . W szkole śpiewałam tą piosenkę na konkursie i zajęłam pierwsze miejsce . - pochwaliłam się .
- a Ja wiele razy sobie wymyślałem układ do tej piosenki . - powiedział Malik . - piona siostra .
Przybiliśmy pionę i zaczęliśmy się wygłupiać .
- Ej pogramy w butelkę ? - zapytał Louis .
- tak ! - krzyknęłam .
- Niee. - powiedziała Kaśka .
- idę po butelkę . - powiedział Niall i pobiegł do kuchni . Po chwili wrócił z niej z butelką od pepsi . I się zaczęło . Kręciliśmy , zadawaliśmy pytania i zadania .
- Kaśka jest taka słaba, że nie wybierze zadania . - powiedział Zayn .
- Hah . Biorę zadanie . - krzyknęła .
- pocałuj namiętnie , przynajmniej przez 5 sekund Louisa . - powiedział . Kaśka i Lou spojrzeli na siebie i się pocałowali .
- a właśnie . Chyba mieliśmy im coś powiedzieć . - powiedziała Kaśka .
- no tak . Jesteśmy razem . - krzyknął Lou i pocałował swoją księżniczkę . Wszyscy im pogratulowaliśmy i wróciliśmy do zabawy . Chłopacy zaczęli znosić jakieś piwo , wódkę i do tego parę innych rzeczy . Wyszło tak że zaczęliśmy grać w pokera rozbieranego . Jestem w to dobra .
- przegrasz . Zobaczysz . - wybełkotał Harry .
- no chyba ty . - powiedziałam . Więc tak ; Louis, Liam i Zayn siedzieli już w samych spodniach . Niall miał na sobie jeszcze koszulkę . Danielle, Natalia i Kaśka były tylko bez skarpet , a Monika bez jednego buta . Ja oddałam tylko gumkę od włosów , a Hazza siedział w samych bokserkach .
- przegrałem . Kuźwa! - powiedział .
- wyskakuj z boksereczek . - powiedział Louis . Tak się stało po minucie , bo zanim on wstał i utrzymał się na nogach to trochę minęło . Po chwili każdy zaczął się brechtać . Hazza stał przed nami goły i wesoły . Ha Ha . Coś tam zaczął śpiewać .
- zaprowadzę go na górę . - westchnęła Monika .
- Monisiu. Kochanie ty moje . - mówił Harrold.
- pogadamy jak umyjesz mordę . - powiedziała Monia i jakoś wciągnęła go na górę .
- Możemy u was nocować ? - zapytała wcięta Natalia .
- macie u nas nocować  ! -krzyknął Niall .
- trzeba napisać do mojej mamy . - powiedziałam . Wyjęłam telefon i zaczęłam szukać literek . - Niall ! Po co zjadłeś moje literki ! Ty deklu ! Jak Ja mam teraz sms-a napisać ?
- ogarnij . Nie zjadłem ci liter . Nie jem nic twojego .- powiedział .
- a z lodówki to kto mi wszystko wyżarł ? - zapytałam .
- nie Ja . - odpowiedział .
- Zayn i Louis zaprowadźcie ich na górę . -powiedziała Kaśka i zabrała mi telefon .
Zayn wziął mnie na ręce i wchodził na górę .
- czemu mnie nie lubisz ? - zapytałam .
- Ja cię kocham siostro . - odpowiedział .
- ta już . - Wymamrotałam. Malik zaniósł mnie do pokoju Nialla i położył na łóżku .
Niallera przyprowadził Louis . Położył się koło mnie i zaczęliśmy o czymś tam gadać .
- ale mi się chce spać . -powiedział Horan i usnął . Nie ma to jak być wciętą .
Przewróciłam się na drugi bok i usnęłam .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I napisane :D
Miło się czytało ?
Wszystkim 3 gimnazjalistom życzę powodzenia na teście :D
Wpadajcie na stronkę ; nana-o-1d.blogspot.com
I przeczytajcie o wstążkach na wakacje. :**
Pozdrawiam i całuję :**
Nana ; DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz