piątek, 20 grudnia 2013

Rozdział 87. 19 Kwiecień 2013. rok.

                                 ♥ Miłego czytania ♥

Właśnie się pakuje.. Nie! Nie wyprowadzam się. :D

Razem z klasą jedziemy do Paryża na tydzień. ;D raczej lecimy samolotem ale oj tam.
- kochanie. Pojedziemy do kina? - zapytał Horan, który się strasznie nudził.
- zamów przez internet bilety na jakiś fajny film. - odpowiedziałam, dając mu buziaka w policzek. Chłopak szybko zniknął mi z pola widzenia. Krzyczał z dołu jakieś tytułu. XD
- Poczekaj. Zaraz zejdę do ciebie. - krzyknęłam. Schodziłam na dół i dzwonek u drzwi zaczął dzwonić. Szybko podbiegłam do nich i otworzyłam. Ktoś się do mnie przytulił. Poznałam tą osobę po włosach. Natalia...
- Przepraszam. Jestem cholerną idiotką. Kocham cię przyjaciółko i nie chce cię stracić. Wybaczysz mi ? - zapytała. Cały czas płakała. Cały makijaż spłynął po niej jak po kaczce.
- a pamiętasz co przysięgałyśmy sobie mając 6 lat w szkole? - spytałam.
- "nikt i nic nas nie rozdzieli. Siostry na zawsze" - powtórzyła dokładnie każde słowo wypowiedziane kilkanaście lat temu.
- na zawsze. - wyszeptałam i przytuliłam dziewczynę. Rozpłakałam się. W oddali zobaczyłam fotoreportera, więc wciągnęłam Natalie do środka i zamknęłam drzwi. Niall patrzył się na nas i nie wiedział co powiedzieć.
- to do kina nie pójdziemy? - zapytał.
- nie. - odpowiedziałam. - Przepraszam.
- to ja wam przeszkadzam. Emmm. To pójdę. - powiedziała Natalia. Krzyknęła "pa!" i wyszła z domu.
- to jedziemy.?- Spytał Horan.
- pokaż te filmy. - powiedziałam. Po dłuższej chwili wybrałam komedię. :D
Poszłam do garderoby się przebrać w to; http://stylistki.pl/czarno-bialo-xd-387616/  . Wyczesałam włosy, zmyłam już rozmyty makijaż i nałożyłam nowy. No i byłam gotowa :D
Wsiedliśmy do auta i ruszyliśmy do kina.

*15 minut później*

Dotarliśmy do kina ^^ Odebraliśmy bilety, kupiliśmy popcorn, cole i zajęliśmy swoje miejsca na sali...

*2 godziny później*

- następnym razem ja wybieram film. - powiedział Horan gdy wychodziliśmy z sali. Tak. Wybrałam głupi film. -.- nudny, nie śmieszny..
- okey. Ale głodna jestem. - powiedziałam.
- idziemy za pizze! - krzyknął uradowany Niall XD
Skierowaliśmy się do pizzerii, która mieściła się obok kina. Pizze dostaliśmy po 30 minutach. XD a mi już tak w brzuchu burczało.. Jak się dorwałam do jedzenia, to chyba zjadłam więcej niż Niall XD choć to niemożliwe..

*godzinę później*

- ja lecę do końca się spakować. - powiedziałam, idąc do garderoby i dopakowując resztę rzeczy. :D zajęło mi to pół godziny. Potem szybko poszłam do łazienki. Ściągnęłam z siebie ubrania i wskoczyłam pod prysznic. Dokładnie umyłam swe ciało a następnie je wytarłam. Ubrałam się w o wiele za dużą koszulkę, umyłam zęby i wyszłam z łazienki. Zeszłam na dół. Zauważyłam otwarte drzwi balkonowe. Podeszłam bliżej nich.
- Niall! Co ty robisz?! - krzyknęłam. Stał w kącie i palił papierosa.. Wyrwałam mu całą paczkę i papierosa z ręki. - nie będziesz palił.
- oddaj mi je. Proszę. - wyszeptał.
- nie. Wchodź do domu. - powiedziałam. Chłopak próbował wyrwać mi paczkę, ale nie dawałam za wygraną. Schowałam je tam, gdzie ich na pewno nie znajdzie i położyłam się do łóżka.
- Przepraszam. - wyszeptał Niall do mojego ucha.
- wiem, że to wszystko jest strasznie ciężkie dla ciebie. Rozumiem. Ale papierosy nic nie pomogą. - powiedziałam.
- wiem i dlatego przepraszam. - powiedział przytulając się do mnie.
- śmierdzisz. - zaśmiałam się.
- a ty pachniesz. - szepnął. Wtuliłam się w jego klatę. Po kilku minutach już spaliśmy.

-----------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam że to takie beznadziejne i krótkie :CC
Polecam 
http://www.youtube.com/user/StudyEnglishOnline00/videos  ♥ 
Koooocham Was ♥ / Nika ♥

4 komentarze:

  1. bardzo fajny rozdział ; )
    jeeej *-* w końcu się dziewczyny pogodziły ; )
    Niall palący? nie przyszłoby mi do głowy : o
    czekam na next ; ) @iza_ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś mi wieelką niespodziankę tym rozdziałem :)) czekam na nn i wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. OO! nowy rozdział! cieszę się ;)
    KOCHAMM♥3♥♥
    czekam na następny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się z takiego rozdziału ~ Natalia :D

    OdpowiedzUsuń