niedziela, 2 czerwca 2013

WAŻNE !

No wiec :)
Jest już te 6000 wyświetleń :)
ZADAWAJCIE ZADANIA !!

PS. Jeśli ktoś nie wie o co chodzi to proszę ; 

1) jest 6000 wyświetleń.
2) gdy wstawię rozdział lub normalnie w poście napiszę "proszę o zadania" lub coś w tym stylu. 
3) Macie hmm. przedłużę do mojego powrotu z wycieczki < 07.06.2013r.> , żeby powymyślać mi zadania < ale bez jakiś tam, wyślij mi jakiś prezent, popytaj na asku, zrób konkurs> 
4) Nagrywam jak robię zadania i wstawiam :D 
Jeśli będzie się podobać, to zrobimy coś takiego jak będzie 100 rozdział, ileś tam odwiedzin czy coś XD 
Jestem otwarta na propozycję :D

Od razu mówię, że strasznie głupie propozycje będę ignorować ; *
Rozdział pojawi się w sobotę XD jeśli nie będę jechać gdzieś, do kogoś czy cuś; )
Ale spróbuje wstawić, a może na wycieczce najdzie mnie wena i napiszę parę rozdziałów :) To na pewno wstawię ; **
Kocham Was i dziękuję, że przeczytaliście to :D Pod tym postem piszcie zadania, bardzo Was proszę ; ***
Wasza Nana ; ** 

JEŚLI KTOŚ NIE MA KONTA NA GOOGLE I NIE MOŻE WSTAWIĆ KOMENTARZA, NIECH PISZE DO MNIE NA
GG; 39835384 ,
MAIL; aleksmisia@gmail.com <na pocztę możecie pisać, nawet jeśli macie konto na onecie, wp, interii, >
TWITTER; @
WerciaHoranowa
ASK; http://ask.fm/WerciaHoranowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz