niedziela, 30 czerwca 2013

Już pół roku ; )


Mój blog ma już pół roku :) Cieszę się, jak cholera :)
Tyle ile dni ma ten blog, tyle będzie faktów o mnie, żebyście mnie lepiej poznali ;)
Wysilam swój mózg, bo muszę napisać aż 151 :)
To zaczynam XD

1. Mam na imię Weronika ; *
2. Mam 3 starszych braci.
3. Urodziłam się 04 Stycznia 2001 roku ; )
4. Imieniny mam 13 Stycznia
5. Chodzę do kościoła XD
6. Jestem w scholi < chórek kościelny >
7. Jestem w orkiestrze, gram na trąbce ; )
8. Gdy jestem zdenerwowana, chodzę na długie spacery, wtedy się uspokajam i wszystko przemyślam.
9. Mój ulubiony kolor to niebieski
10. Podobają mi się blondyni o niebieskich oczach *.* < sama nie wiem czemu, ale inni też są ładni>
11. Nie oceniam po wyglądzie. Najpierw próbuję poznać osobę. Dopiero oceniam.
12. Jestem tą, która często pociesza.
13. Można mi się wygadać z wszystkiego :) Zawsze wysłucham i jak będę potrafiła, to pomogę ; *
14. Mogę spać całe dnie, ale musi być bardzo cicho XD
15. Zdałam do szóstej klasy z czerwonym paskiem <4.89>
16. Jestem bardzo dobra z matematyki.
17. Gdy byłam mała < około 5-6 lat > brat kazał mi wypuścić psa, owczarka niemieckiego. Gdy otworzyłam jego klatkę i zaczęłam biec, rzucił się na mnie ; / Zaczął mnie drapać i ugryzł w lewą rękę. Drugi mniejszy pies- Bruder, przyciągnął mojego najstarszego brata za nogawkę do mnie.. Brat wziął kija, odgonił ode mnie psa, wziął mnie na ręce i pobiegł do mamy. Później wiecie, pogotowie, szycie, parę tygodni leżenia w szpitalu -.-
18. Gdy Bruder < pies który mnie uratował> zginął, parę dni płakałam. I bardzo za nim tęsknie ; (
19. Gdy miałam 4 lata, złamałam nogę, gdy wychodziłam z małego basenu.  Potknęłam się i przewaliłam, waląc kolanem w kamień. Gips nosiłam 3 miesiące, bo gdy pojechałam do szpitala, założyli mi gips, po miesiącu zdjęli. Nadal nie mogłam chodzić. Okazało się, że nie tu założyli gips -.- Znowu nosiłam miesiąc, zdjęli i nadal nie mogłam chodzić, bo jeszcze się nie zrosło i następny miesiąc.
20. Moją najlepszą, największą, najukochańszą przyjaciółką, jest, była i zawsze będzie moja babcia [*] ; * Bardzo za nią tęsknie ; (
21. Gdy miałam około 6 lat, ciocia przywiozła mi rower na dwóch kółkach. Tak rozpędziłam się z górki, i nie wiedziałam jak się hamuję, że przywaliłam w oborę. Miałam pościeraną brodę *.*
22. Mieszkam w woj. Mazowieckim, na wsi.
23. Przed II Komunią, byłam tak zestresowana, że prawie pojechałam do kościoła w różowych kapciach *.* haha.
24. Jestem brunetką.
25. Mam zielone oczy ; )
26. Najbardziej w sobie kocham włosy ♥
27. Nienawidzę swojej sylwetki.
28.Próbuje zwalić kilogramy XD
29. Miałam 6 chłopaków + z jednym chodziłam 3 razy + 5 powiedziałam nie XD

30. Kocham wkurzać ludzi :)
31. Dzięki temu, że się popłakałam, rodzice kupili mi książkę " Siła marzeń. Życie w One Direction"
32. Kooocham Parki linowe *.* chociaż mam lęk wysokości :P
33. Wolę miasto od wsi XD
34. Kocham śpiewać i tańczyć <33
35. Lubię grać w gałę < piłka nożna > <33333
36. Moi przyjaciele są zryci <33 Ale i tak ich kocham <3
37. Kolega z klasy, którego wnerwiałam w szkole, prawdopodobnie
przenosi się do innej szkoły. Szkodaaa. I kogo ja będę wnerwiać ? : (
38. Moja mama ma mnie dość ~.* Ale to normalka.
39. Jestem bardzooo leniwa XD
40. Moje ulubione przedmioty szkolne to; muzyka, matematyka, wf, przerwy i wychowawcza XD
41. Nie rozumiem angielskiego i chyba będę miała korki XD
42. Potrafię płakać na przymus :)
43. Jak mi odbija, to cały czas się rżę :D
44. Za oknem mam widok na drzewo rozmiaru XXL i tunel ..





45. Gdy zleciałam ze schodów, podarłam bluzę XD  Mój brat zleciał parę razy i nic mu się nie stało.
46. Nienawidzę sprzątać ; / brrr.
47. Pierwszy telefon miałam w wieku 7 lat :) < taki prawdziwy > LG .
48. Na wycieczce, na Mazurach, pogodziłam się z ludźmi, z którymi nienawidziłam się parę lat :)
49. Noszę okulary, ale nie robię sobie w nich zdjęć.
50. Jestem brzydkaaaa ; /
51. Przyjaciel mnie wyśmiał, gdy mu napisałam, że jestem brzydka, głupia, zjebana itd. XD
52. Moi dwaj bracia nie lubią 1D. Trzeci nic o nich nie gada ; *
53. Moim ulubieńcem jest Niall ; *
54. Mam zboczone sny XD
55. Niedawno mi się śniło, że spotkałam Liama w sklepie, i mu stał XD Jakaś dziewczyna podeszła do niego i mu go obsikała XD hahahaha. Później gadałam z Liamem, on dał mi swój numer. Byłam akurat z bratem, jego dziewczyną i moją przyjaciółką/siostrą na wycieczce i spaliśmy w namiocie XD I nikogo nie było w namiocie, więc zaprosiłam Liama, przyszedł i zaczęłiśmy robić to tamto XD hahaha XD Przyszedł mój brat i wywalił Liama XD hahahha I się obudziłam xp
56. Kocham imprezy

57. Chciałabym być już dorosła :)
58. Nienawidzę grochówki ! aaaa fuj .
59. Dużo osób twierdzi, że jestem zboczona XD
60. Niedawno, siedzimy i koleżanka pyta " kto tu jest najbardziej zboczony ?" Ja ręka do góry i krzyczę JAAA! XD hahahaahha
61. Na lekcji pisałam z przyjaciółką na kartce < Directioner> I ona napisała "KC", a ja na całą klasę " TY MNIE KOCHASZ ? " A nauczycielka " tak, tak. Wszyscy cię kochamy XD " hahaha
62. Gdy ktoś mnie wkurza to gadam "Jak cię pierdolnę, to za okno wylecisz" itp. ; )
63. Boję się iść do gimnazjum za rok XD
64. Gdy powiem, że jakiś chłopak jest przystojny, od razu moje psiapsióły mówią, że go kocham xD
65. Mam takie uczucie, jakbym miała spotkać kiedyś One Direction :)
66. Bracia często się na mnie rzucają, przytulają, całują XD noo lol XD
67. Raz brat powiedział, że będę dobra w kamasutrze, bo dobrze się wyginam... ? :)
68. Niedawno zerwałam z chłopakiem.
69. <----Gdy widzę tą właśnie liczbę, zaczynam się śmiać :)

70. Mam dwa chomiki, 5 psów, 5 kotów XD
71. Zawsze się śmieje, że 1D śpiewa o mnie w piosenkach "Nana Nana Nana Nana XD " hahaa.
72. Nie hejtuje innych gwiazd.. No najwyżej, że wyzwą 1D lub Directioners : *
73. Mam cały pokój w plakatach One Direction.
74. Directioner jestem od Stycznia 2013 :)
75. Dużo osób zaraziłam One Direction Infection
76. Jestem Harcerką, a nawet zastępową.
77. Mam jakąś rodzinę w Londynie, ale nie utrzymujemy kontaktu :( Muszę to naprawić, żeby do niej polecieć XD To chyba jakaś moja siostra czy coś XD
78. Raz zjadłam chili. Nie polecam.
79. Brat naprawił mi skutera XD Nie ma hamulców, ale to nic : )
80. Rozdziały piszę zazwyczaj na telefonie dotykowym, a potem przesyłam przez pocztę, na komputer ; *
81. Moje włosy są długie XD
82. PODOBNO mam śmiech jak świnka XD
83. Mam piegi.
84. Nigdy nie mogę się opalić : (
85.  Lubię chodzić w dużych koszulkach lub z dużym dekoltem xp
86. Mam trochę ciałka.
87. Kocham męskie perfumy i bluzy :)
88. Mam dużo perfum :>
89. Próbowałam już alkoholu :D hahahah
90. Lubie napoje energetyczne
91. Kocham być w centrum uwagi XD
92. Miałam przypał na Mazurach XD Cisza nocna o 23.00, a ja przed 24.00 u chłopaków siedziałam XD Facetki przyszły, a ja akurat chowałam się do łóżka Kamila XD hahahhahahaha
93. Na Mazurach o 00.05, chyba zaczęłyśmy śpiewać "Sto lat" ; * Przyjaciółce, która miała urodziny. Facetki przyszła i się wydarły, że jest cisza nocna XD WTF ?
94. Kocham rysować i nawet mi to wychodzi :)
95. Nienawidzę siedzieć w pierwszej ławce na lekcjach XD
96. Nieraz się podlizuje :)
97. Mam lęk wysokości
98. Gdy mam zły dzień, z wielką ilością osób się kłócę.
99. Lubię robić za swatkę XD
100. Mój tata jest śmieszny XD hahahah XD Jak pierdolnie jakiś tekst to leżeć i zdychać ; P
101. Wolę pisać sms-y niż dzwonić ; P
102. Nie lubię gdy ktoś bawi się moimi włosami -.-
103. Łatwo wybaczam... Za łatwoo.
104. Nie oglądam bajek -.* < Mój tata kocha oglądać bajkii >
105. Właśnie mam katar i boli mnie gardło XD
106. Nie lubię dziewczyny mojego brata <M.R.> -.- 
107. Drugiego brata dziewczynę akurat lubię <N.C.> :) ; **
108. Po prawie każdym jedzeniu muszę do łazienki : P
109. Nienawidzę Toi Toi-ów, ale wolę to niż krzaczki xd
110. Mój telewizor cały czas nadaje na 4 fun tv :P
111. Rzadko oglądam filmy.
112. Muszę nosić aparaty na zęby <zdejmowane> : (
113. Raz powiedziałam do brata " ty fraj**ze jeb**y" to on skablował mnie tacie, a tata nic mi nie powiedział XD
114. Nie mam kieszonkowego : (
115. Nigdy nie próbowałam palić i nie chcę ; >
116. Kiedyś miałam tak krótkie włosy, jak chłopak :)
117. W 5 klasie byłam gospodarzem klasy :)
118. Boję się TROCHĘ ciemności ; /
119. Czytam dużo blogów :)
120. Nie wyobrażam sobie życia, bez pisania opowiadań ; *
121. Najlepsze pomysły przychodzą mi na leżąco :)
122. Kupuję gazetę bravo ; )
123. Raz miałam kwiata.- zwiędł XD
124. Mam fioletowo- białą pościel.
125. Dużo osób mi mówi, że będę fryzjerką XD
126. Mogę godzinami siedzieć na kompie XD
127. Nienawidzę gdy ktoś mi rozkazuje XD
128. Nie lubię muzyki typu techno -.-
129. Na gg poznałam dwójkę ludzi, którzy okazali się kimś innym ; /
130. Nie lubię swojego imienia ;/
131. Moje ulubione imiona to; Nicola, Natalia, Maja, Kuba, Łukasz, Kacper.
132. Rzadko kiedy jem obiady.
133. Lubię układać puzzle.
134. Lubię puszczać bańki :P
135. Nie lubię gdy ktoś robi mi foty .
136. Nie mam gilgotek XD
137. Przez cały dzień mogę zjeść max 4 kromki chleba i będę najedzona XD
138. Nie lubię historii i przyrody -.-
139. Mam sporo przyjaciół ♥ Pozdrawiam <33
140. Raz z siostrą rozmawiałam do 7.00 rano XD ; *
141. Lubię pisać minki typu ; P ; ) ; D :D XD :> ; >> itd.
142. Chcę mieć Wille z basenem XD
143. Chcę zwiedzić cały świat :P
144. Umiem pływać tylko pod wodą XD
145. Lubię gryźć dolną wargę :)
146. Chcę pojechać,  znowu do hotelu Gołębiewskiego xD < za pierwszym razem byłam tylko na basenie >
147. Nie lubię kłamać, ale nieraz trzeba ; /
148. Mam płytę GrubSona XD
149. W domu mam dwa komputery i laptopa XD
150. W mojej klasie jest 21 osób < jedna osoba prawdopodobnie odchodzi >
151. BARDZO WAS WSZYSTKICH KOCHAM !

Uff. Zajęło to parę godzin, ale spoko XD
Macie moje zdjęcie XD Nie odpowiadam za popękane monitory i koszmary po nocach XD .
Wiem, że jestem brzydka ; /










Na prawdę Was wszystkich kocham :)
Ma ktoś tt, aska ? :P
Dawajcie w komentarzu nazwy :) Zaobserwuje, popytam ; **
DZIĘKUJE ZA POMOC PRZYJACIÓŁKOM *.*
/ Nana ♥

2 komentarze:

  1. Przyjaciółką ! Chyba tylko mi !! Hahaha .
    Ja ci ponad z 30 wymyśliłam!! : **

    OdpowiedzUsuń