piątek, 23 sierpnia 2013

Rozdział 69. 13 Września 2012 rok .

Obudził mnie telefon Horana. Kolejne życzenia przez sms-a. Nie chce mi się już spać, bo wiem, że za kilka minut i tak obudzi mnie kolejny sms. Więc postanowiłam się ubrać i wyprasować ubrania. Dokładnie ubrałam się w to; http://stylistki.pl/losowe-xd-350144/
Zeszłam na dół i wzięłam się za prasowanie. Trochę mi zejdzie, bo mam 3 wielkie kupy łachów. ; D

Uporałam się z tym w 2 godziny. ; D
Akurat wybiła godzina 11.38. Na śniadanie zrobiłam sobie płatki czekoladowe z mlekiem. ; ppp
Niallowi oczywiście też zrobiłam, bo mój głodomorek już wstał. ; *
Razem zjedliśmy, a potem pozmywałam naczynia i zajęłam się chwilowo komputerem. Na tt była akcja "Happy Birthday Niall<3". Na fb wszyscy pisali "Najlepszego Horan"itp. Na youtube pełno filmików od Directioners. Na gg aktywny był Damian, więc napisałam.





- jestem. ; * to co robimy? - zapytał Horan.
- Hmmm. O której wszyscy przyjdą ? - spytałam.
- o 18.00- odpowiedział Horan z uśmiechem.
- to mamy ponad 5 godzin. - powiedziałam.
- ja to bym pograł na gitarze. - powiedział Niall. Złapałam go za rękę i poszliśmy do pokoju, w którym stały wszystkie nasze instrumenty. Nialler chwycił gitarę i usłyszałam pierwsze dźwięki piosenki "What Makes You Beautiful". Doszłam do organ i zaczęłam grać razem z nim. Zaczęliśmy śpiewać.

You're insecure
Don't know what for
You're turning heads when you walk through the do-o-or
Don't need make-up
To cover Up
being the way that you are is eno-o-ough

Everyone else in the room can see it
Everyone else but you-u

Baby You light up my world like nobody else
the way that you flip your hair gets me overwhelmed
but when you smile at the ground it ain't hard to tell
You don't kno-o-ow
You don't know you're beautiful!
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't kno-o-ow
You don't know, you're beautifu-u-ul!
That's what makes you beautiful!

So c-come on
You got it wrong
To prove I'm right I put it in a so-o-ong
I don't know why
You're being shy
And turn away when I look into your e-e-eyes...

Everyone else in the room can see it
Everyone else but you-u

Baby You light up my world like nobody else
the way that you flip your hair gets me overwhelmed
but when you smile at the ground it ain't hard to tell
You don't kno-o-ow
You don't know, you're beautiful!
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't kno-o-ow
You don't know, You're beautifu-u-ul!
That's what makes you beautiful!

Na Na Na Na
Na Na Naaaa
Na Na
Na Na Na Na
Na Na x2

Baby You light up my world
like nobody else
the way that you flip your hair
gets me overwhelmed
but when you smile at the ground
it ain't hard to tell

You don't kno-o-ow
You don't know, You're beautiful!

Baby You light up my world like nobody else
the way that you flip your hair gets me overwhelmed
but when you smile at the ground it ain't hard to tell
You don't kno-o-ow
You don't know, You're beautiful!
If only You saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't kno-o-ow
You don't know, You're beautifu-u-ul!
You don't know, You're beautifu-u-ul!

- fajnie nam to wyszło - przyznałam.
-Hmmm. Pogadam z Paulem, żebyśmy z wami zaśpiewali piosenkę. - powiedział Horan.
- Hahaha. Nie zgodzi się. On mnie nienawidzi. - zaczęłam się śmiać, gdy przypomniała mi się akcja z zamknięciem Paula w studiu nagraniowym. XD
- na pewno cię choć trochę lubi.
- Hahaha. Nie.
- no wiem, że nie, ale chce być miły. Hahaha. Tak był wkurzony po tej całej akcji. Hahaha.
- w której uczestniczyło też całe One Direction.
-  musieliśmy jechać i sprzątać pół studia przez to.
- ale było warto!
- było ; D
Jeszcze trochę pogadaliśmy, pooglądaliśmy tv i wzięliśmy się za szukanie fajnej, klubowej muzyczki. Wybraliśmy te;
1. Lmfao - Party Rock Anthem
2. Kalwi & Remi feat. Amanda Wilson - You & I
3. Mike Candys & Evelyn Feat. Patrick Miller - One Night In Ibiza

4. C-BooL & Jo - Don't Waste The Time 
5. Bryce Feat. Carl Prit - Dance With Me 
6. Wet fingers- Turn me on. 
7. Inna - Club Rockers
8. House Rockerz Testosteron (Finger & Kadel Remix)
9. R.I.O - Miss Sunshine (Club Mix)
10. Unknown Analoq - Like Your Style
11. Creambase - Fiddle (Slayback 2011 Remix)
12. Timati feat. Kalenna - Welcome To St. Tropez
13. David Guetta feat. Flo Rida & Nicki Minaj - Where Them Girls At
14. Pitbull & Lil Jon - Krazy Cream (Gordon & Doyle Bootleg)
15. Don - Give Me A Freak! (Electro House Mix 2k10)
16. Chris Brown - Yeah Yeah (Ziggy Stardust Bootleg)
17. David No Fuck feat. Vnalogic - La Cocaina (Club Edit)
18. Heaven (Energy Club Mix) - Rene Rodrigezz 
19. Dada Life - Just Bleep Me
20. Willy William & Lylloo - Hula Hop
21. Impact and Inusa Dawuda – All I Want
22. Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
23. Rob & Chris - Eskalation (Extended Mix)
24. David Quijada - I'm a Bitch feat. Olaya 
25. Manian - Welcome To The Club 2011
26. DJ Gollum - Get On The Floor (Empyre One Remix)
27. Jack K & Dave S - Oder Braucht Ihr Mehr (Cover 2011)
28. 2-4 Grooves - Your Lies (Original Extended Mix)
29. DJ E-Maxx - Electro Bass (Extended Mix)
30. Jessie J - Do It Like A Dude
31. Pitbull Feat Ne-Yo, Afrojack & Nayer - Give Me Everything 
32. Britney Spears - Till The World Ends
33. Dave Darell - Keep Your Hands Up
34. Dirty Impact & Royal XTC feat. Chris Antonio - I'm Always Here 
35. Swedish House Mafia ft. John Martin - Save The World
36. Discosuperstars - Tell Me
37. Peter Luts - The Rain 
38. Tiesto Pres. Allure Feat. JES - Show Me The Way 
39. Example - Changed The Way You Kiss Me 
40. Kate Ryan - Love Life (Mike 
41. Simon From Deep Divas feat. Goody - Disco Dancer 
42. Calvin Harris Feat. Kelis - Bounce
Trochę nam to zajęło, bo jeszcze było trzeba ściągnąć na laptopa. Horan z garażu przytachał wielkie głośniki ; D
Popodłączał jakieś kabelki do laptopa i na próbę puścił jedną piosenkę. Myślałam, że mi bębenki zrobią wysiadkę.
- ścisz to ! -próbowałam przekrzyczeć muzykę.
- chwila! - krzyknął Horan i po chwili nastąpiła cisza. ; D
Kilka balonów, jakieś tam ozdoby i wzięliśmy się za jedzenie. Ale najpierw skromny obiadek, który przygotowaliśmy wspólnie. Ziemniaki z leczem. < 333
Gdy zjedliśmy, pozmywaliśmy i wzięliśmy się za rozkładanie jedzenia. Chipsy, żelki, orzeszki itp. wsypaliśmy do misek. Ciasto pokroiliśmy i ułożyliśmy na talerzykach. Wszystko, łącznie z alkoholem zanieśliśmy do salonu. ; D
Postawiliśmy na stoliku i wróciliśmy po kieliszki i szklanki.
- to idziemy się szykować. Mamy 1,5 godziny. - powiedziałam. Poszłam do garderoby i zaczęłam przeglądać sukienki. Założe tą, którą ostatnio kupiłam. Umyłam się. Ubrana byłam w to;  http://stylistki.pl/omomomomom-xd-350167/
Włosy lekko zalokowałam i pozostawiłam rozpuszczone na moich ramionach. Mocniejszy makijaż i jest ok. Zeszłam na dół. Za kilka minut zaczną schodzić się goście. Horan wyglądał bardzo przystojnie. Zresztą to on zawsze tak wygląda. Nawet w jakiejś podartej koszulce i za krótkich spodniach. Był ubrany w czarne rurki i białą koszule. Jego włosy idealnie prezentowały się. Jego blond czupryna dodawała mu słodkości. Gdy na zegarze wybiła godzina 18.00, po domu rozległ się dźwięk dzwonka. Niall otworzył drzwi i ujrzał w nich Danielle , Natalię, Monikę, Kaśkę, Liama, Zayna, Harrego i Louisa. Przywitaliśmy się i wszyscy weszli do środka. Po chwili dołączyli do nas Josh, Drake, Mark, Greg i Stan. Rodzice Horana mają przyjść jutro pod wieczór. ; D

Pogodzili się. Razem nie mieszkają, ale razem przyjechali.

* wieczór *

Impreza się zaczęła. Wypiłam tylko 1 kieliszek wódki. Prezentów jeszcze nie daliśmy. Ale zaraz to mamy zrobić. Przyniosłam do salonu tort. Odśpiewaliśmy "Happy Birthday". Poszłam na górę po prezent. Usłyszałam ledwo co dosłyszalny dzwonek u drzwi. Nie przejmowałam się tym. Po odnalezieniu koszulki i testów, zeszłam na dół. Muzyka była bardzo głośna, ale jeszcze nikt z sąsiadów się nie skarżył.
- gdzie Niall ? - zapytałam Dani.
- na dworzu.- odpowiedziała. Uśmiechnięta otworzyłam drzwi wejściowe, ale to co tam zobaczyłam było okropne. Niall i Amy. Oni...się całowali.
- jak tak możesz mnie zdradzać!- wydarłam się. Stali zamurowani. Co ? Myśleli, że się nie dowiem.? A jednak! - nienawidzę cię! Nie chce cię znać. - krzyknęłam. Do oczu zaczęła napływać słona ciecz, zwana łzami. Rzuciłam w tego dupka prezentami i zaczęłam biec przed siebie. On co chwilę krzyczał moje imię. Na jednym z zakrętów zdjęłam szpilki i biegłam dalej. Do głowy przyszło mi, żebym udała się do Damiana. Horan przecież nie wie gdzie on mieszka, chybaaaaa. Biegłam około 15 minut. Naciskając dzwonek do drzwi o godzinie 23.58, szlochałam. Jak on mógł zrobić mi coś takiego. Drzwi otworzył zaspany Damian. Przestraszył się trochę.
- co się stało? Co tu robisz ? O tej porze?- zaczął pytać. Nie mogłam na nic odpowiedzieć. Nic nie chciało mi przejść przez gardło. Chłopak przytulił mnie i wprowadził do mieszkania.
- chcesz może pić, jeść ? - zapytał.
- mogę u ciebie przenocować kilka dni? - spytałam z nadzieją, że odpowie "tak. Oczywiście" i tak powiedział. Zaprowadził mnie do swojego pokoju. Wypożyczył mi łóżko. Tłumaczyłam mu, że pójdę spać na kanapie, to on nie. Zrezygnowana położyłam się na łóżku. Nie usnęłam. Całą noc przepłakałam. Gdy zamknęłam oczy, widziałam ich. Ten obraz, który sprawiał wielki ból.

*z perspektywy Nialla*

Co ja Kurwa zrobiłem. Jestem idiotą.
- to przez ciebie dziwko! To ty mnie pocałowałaś! - wydarłem się na Amy. Wszyscy stali na schodach i się na nas patrzyli.
- stary spokojnie. - uspokajał mnie Harry.
- będzie dobrze.- pocieszał mnie mój brat Greg.
- mam dość. - powiedziałem i przepychając się do drzwi, weszłem do środka. Chciałem się upić, żeby zapomnieć. Przynajmniej chwilowo.
- Weronika nie odbiera. - powiedziała Monika.
- zostawiła wszystko w domu. - powiedziałem i wlałem w siebie kolejny kieliszek wódki. Tyle wypiłem, aż mi się film urwał. Usnęłem z bólem głowy i jeszcze większym bólem serca. Bolało to, że Ją zraniłem. ; (((

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jest kilka dni wcześniej ;p A czemu ? Bo miałam olśnienie XD
Kolejnego rozdziału mam już prawię połowę i w poniedziałek/wtorek wstawię :*
Kocham Was !! <333 Czekam na komentarze XD 

Pozdrawiam i całuję ; *  :*
Pomoc przy okienku gg - Natalia XD Dzięki XD
/ Nana ♥

4 komentarze:

  1. Kolejny wspaniały rozdział <33 Błagam szybko dodawaj, bo po prostu już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko . Jak coś to ja ci to będę robiła .. Bo na pierwszy raz jest nie źle XD ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak coś to się pisze wszedłem nie weszłem ! Kurwa się znalazła -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam to w nocy na szybko, żeby skończyć -.-
      Szybko wstawiałam rozdział, bo brat szedł i by mnie wywalił ,więc nie zdążyłam przeczytać, czy są błędy czy nie -.-
      Ale przepraszam za wszystkie błędy / Nana

      Usuń